Miks me ei kasuta klaasistuudios aknaklaasi või tühje pudeleid? Võiks ju mõelda, et klaas on klaas ja klaasikonteinerist saaks ju materjali tasuta? Tegelikult on sulatusklaas hoopis midagi muud, kui akna- või pudeliklaas. Siin on üks pilt, kus kõrvarõngale on pandud kauni Dicroidklaasi peale sulatusklaas ja teisele aknaklaas, ahju minnes nägid need välja ühesugused aga ahjust tulles oli erinevus suur. Aknaklaasist jäid järgi tuhm pind ja teravad nurgad, ühes nurgas sisepingest tekkinud mõra. Sulatusklaasist ehe aga oli särav ja ühtlaselt siledaks sulanud.
See ongi üks põhjus, miks me aknaklaasi või pudeleid ei kasuta.
Teine väga oluline põhjus on see, et mõned klaasid võivad ahjus plahvatada ja terve ahju koos teiste töödega ära rikkuda. Kes aga ennustab, kuidas just see leitud klaas ahjus käitub?
Komas põhjus on see, et eri liiki klaase kokku sulatades tekivad töödesse sisepinged ja tööd lähevad hiljem kodus katki- tänapäeva maailmas on väga keeruline tuvastada, kas kaks leitud klaasi on ühte tüüpi või ei.
Seepärast kasutame spetsialselt klaasikunsti jaoks toodetud sulatusklaase.
Aknaklaasi kasutame vaid klaasinoa ja -tangide käsitlema õppimiseks.